Garantie

Hoe lang is de garantietermijn?
Lyslight garandeert 24 maanden garantie op de aankoop. Bij twijfel kun er altijd contact opnemen met onze klantenservice. Onze contactgegevens zijn hier te vinden.

Het artikel is binnen de garantietermijn kapot gegaan, wat nu?
Als een artikel binnen de garantietermijn van 24 maanden kapot gaat, kun er contact worden opgenomen met onze klantenservice. We gaan dan direct aan de slag om het probleem op te lossen.

Krijg ik op alle artikelen 24 maanden garantie?
In enkele uitzonderlijke gevallen kan er helaas geen aanspraak worden gemaakt op de garantie. Zie hiervoor onderstaande punten.

  • Wanneer je niet naar behoren met het artikel bent omgegaan;
  • Wanneer je andere veranderingen aan het artikel hebt aangebracht;
  • Wanneer de datum van de factuur niet klopt;
  • Wanneer de gebruiksaanwijzingen niet goed zijn opgevolgd, of beschadigingen door opzet of nalatigheid zijn ontstaan;
  • Bij extreme weersinvloeden;
  • Bij oververhitting door verwarming of door het gebruik van een hogere wattage dan voorgeschreven.

Bij Lyslight geldt de wettelijke garantie. De aangeboden garantie van Lyslightis is een extra service.